مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» ست کردن کت و شلوار دیپلمات

چگونه کت و شلوار راه راه را ست کنیم؟

هیچ چیز مانند پوشیدن کت و شلوار دیپلمات (راه راه) استایل شما را خاص نمی‌کند. این سبک کت و شلوار در دهه 20 در میخانه‌ها تبدیل به لباس غیررسمی شده بود که توسط گنگسترها و نوازندگان موسیقی جاز پوشیده می‌شد. بعد از اینکه بازیگرانی همچون کری گرانت این لباس شیک را در دهه 40 پوشیدند، این استایل در هالیوود طوفان به راه انداخت و از آن زمان تا به الان تبدیل به قسمتی جدا نشدنی از لباس‌های رسمی شده‌ است.


انواع مدل های کت و شلوار راه راه

کت و شلوارهای راه راه مردانه انواع مختلفی دانرد از جمله:کت و شلوار با راه راه های نازک و ریز و کت و شلوار با راه راه های درشت و ضخیم. بهترین پیراهنی که میتوانید با این سبک کت و شلوار ست کنید پیراهن سفید یا آبی کمرنگ است که یک ترکیب بینظیر را میسازند.


کراوات

هرچند بسیاری معتقد هستند که در استفاده از کراوات محدودیتی وجود ندارد، اما پیشنهاد ما به شما این است که به سراغ کراوات راه راه نروید و به جای آن کراوات نقطه‌ای را جایگزین کنید. ولی اگر به هر دلیل قصد دارید از کراوات راه راه استفاده کنید، توجه کنید فاصله خطوط کت و شلوار و کراوات یکسان نباشد.


پیراهن مردانه

بهترین انتخابی که برای پیراهن مردانه می‌توانید داشته باشید، رنگ سفید ساده و آبی روشن است. استفاده از هر رنگ و طرح شانس شما را برای داشتن یک ست زیبا کاهش خواهد داد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده