بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» راهنمای جامع خرید دوربین مداربسته

راهنمای جامع خرید دوربین مداربسته

یکی از اختراعات مهم و کاربردی بشر، دوربین مداربسته است. استفاده و نصب دوربین های مداربسته در ساختمان های اداری و مسکونی، می تواند تا حد زیادی از سرقت ها، سوءاستفاده و سایر خطرات، جلوگیری کند. با این وجود، برخی نیز بر این باور هستند که استفاده از دوربین مداربسته، کار درستی نیست و می تواند مشکل ساز باشد. در این مقاله قصد داریم به طور کامل، انواع دوربین های مداربسته و کاربرد هر کدام را برای شما عزیزان معرفی کنیم. اگر شما هم به دنبال خرید دوربین مداربسته هستید پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا آنها مطالعه نمایید.


نحوه عملکرد دوربین مداربسته

شاید برایتان سؤال پیش بیاید که دوربین های مداربسته، چگونه عمل می کنند؟ دوربین مداربسته کار خود را به کمک بخش های مختلفی از جمله، رکوردر یا همان ضبط کننده و یک مانیتور انجام می دهد. خرید دوربین مداربسته، این امکان را به شما می دهد تا تمام تصاویر و اتفاقات محیط را به صورت زنده مشاهده کنید. در ضمن این تصاویر توسط دوربین ثبت می شوند و شما می توانید در مواقع ضروری آن ها را مشاهده کنید.

صفحه نمایش دوربین مداربسته، از نظر ظاهری شباهت زیادی به تلویزیون دارد؛ اما کاربرد آن کاملاً متفاوت است. صفحه نمایش دوربین مداربسته، تنها تصاویر منطقه ای را پخش می کند که دوربین در آن نصب شده باشد.


کاربرد و انواع دوربین مدار بسته


نحوه پین ​​کردن پست ها در اینستاگرام مطلب مرتبط نحوه پین ​​کردن پست ها در اینستاگرام

در دنیای امروز، متأسفانه جرم و جنایت از جمله دزدی و تجاوز به حریم دیگران از زمان‌های گذشته بسیار بیشتر است. به‌همین‌دلیل همه کسب‌وکارها، شرکت‌ها، سازمان‌های مهم مانند بانک‌ها و موزه‌ها، مجتمع‌های مسکونی، خانه‌هایی که در آنها اشیای قیمتی نگه‌داری می‌کنند، مزارع و باغ‌ها اقدام به خرید دوربین مدار بسته می‌کنند تا بتوانند رویدادهای ناخوشایند را ثبت و ذخیره کنند


انواع دوربین‌های مدار بسته

دوربین‌های مدار بسته در بازار انواع مختلفی دارند. در ادامه ۱۰ مورد از دوربین‌های مدار بسته را با مزایایی که دارند معرفی خواهیم کرد. هنگام خرید دوربین مدار بسته این نکات می‌توانند کمکتان کنند تا دوربینی را انتخاب کنید که کارآمدی لازم را برایتان داشته باشد تا بدون آگاهی برای آن هزینه نکنید.

  • دوربین مدار بسته گنبدی یا دام (Dom)
  • دوربین مدار بسته بولت یا گلوله‌ای (bullet)
  • دوربین مدار بسته سی- مانت یا باکس (C-mount)
  • دوربین مدار بسته PTZ
  • دوربین مدار بسته روز / شب
  • دوربین مدار بسته مادون قرمز (اینفرارد) / دید در شب (نایت ویژن)
  • دوربین مدار بسته شبکه‌ای / آی‌پی (IP)
  • دوربین مدار بسته وایرلس (بی‌سیم)
  • دوربین مدار بسته با کیفیت بالا یا اچ‌دی (HD)
  • دوربین مدار بسته تشخیص پلاک


بودجه برای دوربین مداربسته

مهم‌ترین مسئله‌ای که در راهنمای خرید دوربین مداربسته باید بهش اشاره کنیم، انتخاب و تهیه‌ی دوربین مداربسته برای سیستم نظارتی، با توجه به بودجه مورد نظره. باید با توجه به بودجه، بهترین دوربین مداربسته انتخاب بشه. در حال حاضر برندهای فعال در زمینه تولید دوربین مداربسته مثل هایک ویژن، داهوا و های لوک که بزرگ‌ترین تولیدکنندگان دوربین مداربسته جهان هستن، برای هر سطحی از بودجه‌ محصولاتی با کیفیت و امکانات متناسب تولید می‌کنن. به راحتی میشه از محصولات این شرکت‌ها انتخابی معقول و با صرفه انجام داد.


نظرات
arrow سایە بازدار
سلام و درود خسته نباشید. مقاله خوب و مفیدی بود، مرسی واقعا
پاسخ ادمین
ممنون واسه نظر خوبتون
arrow پرستو
مقاله مفیدی بود مرسی واقعا
پاسخ ادمین
خوشحالم که برایتان مفیده بوده
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده