بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» راهنمای خرید جاروبرقی

راهنمای خرید جاروبرقی

جاروبرقی جزو اقلام اساسی لوازم خانگی است که امروزه می‌توان گفت جزو لیست خرید اکثر خانواده‌ها است . جاروبرقی‌های مدرن به گونه‌ایی طراحی شده‌اند که نیاز تمیزی و پاکیزگی را به طور کامل برطرف کنند . تنوع زیاد و قیمت‌های مختلف جاروبرقی‌ها می تواند دست شما را در خرید باز بگذارد تا بتوانید خریدی مناسب داشته باشید . همچنین هر روزه تولیدکنندگان در تلاشند تا محصولاتی به روزتر و با تکنولوژی بیشتری در اختیار مردم قرار دهند .


جاروبرقی خانگی

جاروبرقی های خانگی به منظور نظافت های روزمره مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه ها دارای یک موتور-پمپ کوپل شده می باشند که وظیفه ایجاد خلا و مکش مواد را بر عهده می گیرد. پاکت جمع آوری مواد در این سری از جاروبرقی ها نقش فیلتر اصلی را بر عهده دارد. با توجه به اینکه پاکت های موجود در بازار دارای قدرت فیلتراسیون بالایی نمی باشند، بخشی از گرد و خاک جمع آوری شده توسط جارو از بین منافذ پاکت عبور کرده و به محیط بر می گردد. این دسته از جارو برقی ها را به طور رایج در بازار مشاهده میکنیم، که در محیط های خانگی و برخی ادارات مورد استفاده قرار میگیرند.


جارو برقی هتلی

جارو برقی های هتلی همانند جاروبرقی های خانگی دارای ابعاد کوچکی می باشند. مهم ترین تفاوت بین این نوع جاروبرقی ها با جارو های خانگی موتور مکنده و فیلتر های تقویت شده نسبت به مدل خانگی است. این دسته جاروبرقی های صنعتی یا هتلی، قابلیت کارکرد طولانی مدت نسبت به جاروهای خانگی دارند و با داشتن سامانه فیلتراسیون بهینه شده، می توانند جمع آوری مناسب گرد و غبار را تضمین نموده و از بازگشت ذرات خاک جمع آوری شده به محیط جلوگیری نمایند. اغلب جاروبرقی های هتلی برای افزایش کیفیت و سرعت نظافت قابلیت جمع آوری انواع آلودگی های آب و خاک را به طور همزمان دارا میباشند.

جاروبرقی تجاری صنعتی

این مدل جاروبرقی ها از موتور قدرتمندی بهره می برند و ساختار آن ها به صورت زغالی یا کولکتوری می باشد، و اکثرا از برق تک فاز استفاده می کنند و مخزن آن ها از چند لیتر تا نهایت 100 لیتر موجود می باشد. جنس پوسته این نوع جاروبرقی ها یا به صورت پلاستیکی پلی اورتان و یا استیل استینلس ضد زنگ می باشد.

 

جاروبرقی رباتیک

این نوع جاربرقی که امروزه جزء لوازم مدرن خانگی محسوب می شود، دارای ظاهری جذاب و شیک می باشد. جاروبرقی رباتیک به صورت خودکار و با فشردن یک دکمه به نظافت سطوح منزل شما می پردازد، و پس از تمام شدن نظافت به سمت شارژر خود باز می گردد. جالب است بدانید که برخی از جاروبرقی های رباتیک هیچ صدایی را از خود تولید نمی کند.



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده