بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» راهنمای خرید ساعت مردانه

راهنمای خرید ساعت مردانه

یکی از اکسسوری های فوق العاده زیبا و ضروری برای آقایان خوش تیپ ساعت مچی می باشد. همچنین ساعت مچی یکی از مهم ترین اجزای پوشش و مد آقایان به شمار می رود. بیشتر آقایان مدل های مختلفی از ساعت مچی را برای خود دارند و همیشه ترجیح می دهند، که بهترین و لوکس ترین ساعت ها را برای خود انتخاب و خریداری نمایند. امروزه با توجه به مدل ها و برندهای مختلف ساعت های مچی، انتخاب کردن آن ها به نسبت گذشته به کاری سخت و زمان بر تبدیل شده است. برای مردان شیک پوش و به روز داشتن یک ساعت لاکچری و مناسب برای ست کردن با انواع لباس هایشان، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این اکسسوری لوکس و زیبا می تواند در کامل کردن تیپ و استایل آقایان خوش تیپ، تاثیر به سزایی داشته باشد.

برای خرید ساعت های مچی مردانه باید سعی کنید در ابتدا آگاهی های لازم را در خصوص محصول مورد نظر به دست آورید. سپس به سراغ خریدن بروید و با این کار خریدی راحت را برای خود رقم بزنید. برای اطلاعات و کسب آگاهی های بیشتر در خصوص راهنمای خرید ساعت مچی مردانه، مقاله ما را تا آخر دنبال کنید.

ساعت نظامی

ساعت مچی نظامی، گزینه ی خوبی برای شروع است زیرا جزو اولین تولیدهای ساعت مچی در جهان است. تا اواخر قرن بیستم، ساعت ها به عنوان جواهرات در دستبند خانم ها نصب می شدند، اما به مرور مشخص شد که این سازوکار خیلی محکم نیست و باعث شکستن شیشه ساعت می شود. این جور مدل طراحی ساعت، صرفا جنبه نمایشی داشت. در همین حال، چند ساعت مچی جدید برای شکارچیان و یا خلبانان طراحی شد که در ابتدا خیلی محبوب نبودند.

سپس با شروع جنگ جهانی اول در سال 1914، تغییراتی شگرفی در صنعت ساعت سازی حاصل شد. سربازان و به ویژه افسران در زمان جنگ داخلی آمریكا نیاز مبرمی به ساعت های جیبی و قابل حمل پیدا کردند، اما سنگرها و موانع توپخانه ای در جبهه غربی استفاده از ساعت های جیبی را دشوار می کرد.

هوا سرد و محیط گل آلود بود و سربازان غالباً در آن آب و هوا، لباس های بزرگ و ضخیم می پوشیدند. از همه مهم تر، برای اجرای دقیق تاکتیک های جنگی، مثلا بمباران توپخانه ها، شدیدا به اطلاع دقیق از زمان نیاز بود. بنابراین، افسران و سربازان، در شرایطی که هر دو دستشان پر بود، نیاز به همراه داشتن یک ساعت مچی برای استفاده در شرایط جنگ داشتند.

چگونه بفهمیم افسردگی داریم؟ مطلب مرتبط چگونه بفهمیم افسردگی داریم؟

در نتیجه، سربازان شروع به لحیم كردن دستكش ها بر روی ساعت های جیبی و بستن بند ساعت ها به مچ دست خودشان کردند. از این طریق، آن ها می توانستند تنها با یک نگاه به مچ دست در جریان زمان قرار بگیرند. هنگامی که سربازان برای مرخصی به خانه می رفتند، ساعت های مچی دست ساز خود را نگه می داشتند. ساعت سازان با الهام از این طراحی های خودساخته ی زمان جنگ، شروع به ساخت ساعت های محکم تر با تسمه های داخلی مخصوص کار در ارتش کردند.


ساعت مچی مردانه رسمی:

ساعت های رسمی یکی از رایج ترین مدل ها از ساعت مچی مردانه هستند که استفاده از آن ها از اوایل قرن ۲۰ رواج پیدا کرد. طراحی این دسته از ساعت های مچی ساده و ظریف است و چندان پر زرق و برق نیست. ظرافت طراحی این دسته از ساعت های مچی مردانه در کنار فلز های درخشانی همچون نقره، طلا و استیل تکمیل می شود.

همانطور که از نام این ساعت ها پیداست، از آن ها معمولا در مناسبت های رسمی و در کنار کت و شلوار استفاده می شود. شما می توانید از این دسته از ساعت ها در کنار لباس های معمولی نیز استفاده کنید، اما انتخاب آن ها در کنار تی شرت و شلوار جین توصیه نمی شود.

ساعت مچی مردانه با مدل میدانی:

برای اولین بار در خلال جنگ جهانی اول، افسران برای تعیین مختصات حمله نیروهای خود از این دسته از ساعت های مچی استفاده می کردند. ساعت های مچی میدانی همه کاره هستند و معمولا در هر مناسبتی و با هر استایلی به خوبی مطابقت پیدا می کنند.

شما می توانید از ساعت مچی میدانی در یک روز کاری شلوغ، برای شرکت در اولین مصاحبه شغلی و یا برای رفتن به دل طبیعت در کنار دوستانتان استفاده کنید و همچنین آنها انتخواب خوبی برای مردان جوان هستند.

ساعت های bangers

ساعت های bangers برای استفاده روزانه مناسب هستند. در تیراژ بالا تولید می شوند و به لحاظ استحکام بسیار ضعیف هستند. قیمت آن ها بسیار ارزان است به طوری که در صورت خراب شدن ارزش تعمیر کردن و یا حتی تعویض باتری را ندارند. تنها قابلیت آن ها نشان دادن زمان است. ساعت های banger در واقع برای افرادی است که اهمیت زیادی به ظاهر ساعت خود نمی دهند و یا دارای مشاغلی چون رنگ زنی، تعمیرکاری ماشین، تخلیه چاه و یا لوله کشی هستند.

ظاهر ساعت مچی banger به صورت بالاست. گونه ای از این ساعت ها (معمولاً مدل های کوارتز ارزان قیمت آن) جزو ساعت های معمولی غیر مرغوب محسوب می شوند که در صورت خراب شدن باتری، بهتر است آن را دور بیاندازید تا اینکه هزینه تعمیر بپردازید . در حقیقت، برخی ازمدل ها امکان تعویض باتری را ندارند.

گونه ای از این این ساعت ها هم وجود دارد که در فروشگاه ها و گاراژهای دلاری به فروش می رسند. ظاهر ساده ی این ساعت ها، فقط کارکرد اصلی ساعت را که گفتن زمان است، یادآور می شود. این ساعت برای افرادی مناسب است که کمتر به ظاهر اجتماعی ساعت خود اهمیت می دهند.


سایر نکات مهم درباره خرید ساعت مچی


• به میزان ذخیره باطری ساعت دقت کنید. ذخیره باطری یعنی مدت زمانی که ساعت می تواند روشن بماند.

• به لبه های ساعت دقت کنید که شکسته یا لب پریده یا باز نباشد که باعث نفوذ آب در آن شود.

• به بند ساعت دقت کنید که خش نداشته باشد یا برای بند های چرمی خراشیدگی یا پوسته پوسته نشده باشد.

• به قاب و صفحه ساعت دقت کنید که خش یا شکستگی نداشته باشد یا گرد و غبار داخل آن نباشد. اگر گرد و غبار به داخل ساعت نفوذ کرده است ساعت مرغوبی نیست

• به عقربه ها دقت کنید که انحراف یا خمودگی نداشته باشند.


سخن پایانی

هوشمندانه عمل کردن شما در خریدن ساعت مچی مردانه، خریدی موفق و ایده آل را نصیب شما خواهد کرد. پس اگر می خواهید از خرید خود رضایت کامل را داشته باشید، لازم است از تمامی نکات ذکر شده در این مقاله به عنوان یک راهنمای خرید فوق العاده عالی کمک بگیرید و خریدی رضایت بخش را نصیب خود گردانید. ما برای موفقیت شما در خریدن ساعت مچی مردانه این مقاله را تا حدود زیادی کامل و جامع بازگو کرده ایم، حالا تصمیم و خرید نهایی دستِ خود شماست. برای رسیدن به خریدی موفق و رضایت بخش از راهنمایی ها و فاکتورهای ذکر شده در این مقاله استفاده کنید. امیدواریم که مقاله راهنمای خرید ساعت مچی مردانه بتواند شما را به خریدی ایده آل و مطلوب برساند. ممنون از همراهی همیشگی شما خوانندگان ارجمند.



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده