بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» نکات مهم خانه داری که باید رعایت شود

نکات مهم خانه داری که باید رعایت شود

برای خانم های “خانه داری” که در مرتب کردن لوازم منزل سردرگم می شوند ما چند روش طلایی و بی نظیر را که مطابق اصول طراحی مدرن است در این مطلب گنجانده ایم. ما برخی از بهترین نکات تمیز کاری خانه و خانه داری راحت را کنار هم جمع کرده ایم، تا به شما کمک کنیم یک خانه بدون لکه داشته باشید.

بسیاری از نکات طبیعی، ارزان، سریع، مفید - با استفاده از همه چیز از فویل گرفته تا سرکه و لیمو که می توانید وقت و پول را در هنگام تمیز کردن خانه صرفه جویی کنید.

 

 استفاده از فیلتر قهوه برای تمیز کردن شیشه و آیینه

شاید اصلا به فیلتر قهوه توجه نکرده باشید و خیلی راحت آن را دور بریزید اما اگر یک بار با آن به تمیز کردن شیشه و آینه بپردازید، دیگر هیچوقت آن ها را دور نخواهید انداخت .

 

چگونه بفهمیم افسردگی داریم؟ مطلب مرتبط چگونه بفهمیم افسردگی داریم؟

تمیز کردن مایکروویو با یک فنجان آب

اگر مایکرویو شما بعد از چند بار استفاده سریعا کثیف می شود ، عصبانی نشوید. یک فنجان آب گرم بردارید و نصف یک لیمو را به آن اضافه کنید و آن را به مدت یک دقیقه درون ماکروویو قرار دهید و سپس آن را بیرون آورده و کل مایکروویو را با دستمال آغشته به این ترکیب تمیز کنید .

 

جوراب برای جلوگیری از گرفتن سکه ها توسط جاروبرقی

جوراب ها را دور نیندازید! پول و اشیا کوچک با ارزش را با استفاده از یک جفت جوراب به سر لوله و نازل نگهدارنده جاروبرقی وصل کنید. این کار همه چیز را می گیرد، کش های مو و قطعات دیگر.

 

یک محصول تمیز کننده سریع را برای کل خانه

فقط چهار قاشق سوپ خوری جوش شیرین و یک لیتر آب گرم را مخلوط کنید که ارزان و طبیعی است. از این مخلوط به طور سخاوتمندانه در سطوح، کف و هر جای دیگری که نیاز هست، استفاده کنید.

 

مسواک کهنه برای تمیز کردن دستشویی

مسواک کهنه خود را دور نریزید - این می تواند یک ابزار واقعاً مفید باشد. آن را در آب جوش آب قرار دهید تا از شر هر گونه میکروب خلاص شوید و از آن برای تمیز کردن جاهایی که جاروبرقی تان به آن دسترسی ندارد، استفاده کنید.

به خصوص در دستشویی، برای تمیز کردن جاهایی که دسترسی خوبی ندارن مفید است، مثل دور اطراف شیر آب و یا فاضلاب.

 

بخش های مختلف خانه را به ترتیب تمیز کنید

برای نظم و ترتیب بیشتر و جلوگیری از سردرگمی، نظافت را از یک قسمت اتاق شروع کنید و سپس کار خود را ادامه دهید. من بعضی اوقات فکر می کنم “تمیز کردن در جهت عقربه های ساعت” ایده ی خوبی است. اگر هنگام تمیز کردن خانه از یک قسمت به قسمت دیگر بپرید، احساس می کنید که سخت کار می کنید و تمرکز کافی ندارید. اما وقتی نظافت خانه را به ترتیب دنبال می کنید، قسمتی که تمیز کرده اید، انگیزه شما را برای ادامه کار فراهم می کند.

 

قبل از تمیز کردن خانه، ابتدا آن را مرتب کنید

تمیز کردن خانه ی بی نظم، بی فایده است. این موجب سردرگمی و عدم تمرکز شما می شود. حتی اگر خانه کاملا تمیز باشد اما بی نظم و به هم ریخته باشد، هیچ فایده ای ندارد. پس اول خانه را مرتب کنید و سپس شروع به تمیز کردن کنید.

 



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده