مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آشنایی با اکسسوری مردانه

درواقع اکسسوری در صنعت مد و استایل به هر گونه وسایل جانبی که نقش زینتی دارد و به همراه لباس پوشیده می شود را اکسسوری می گویند، اکسسوری ها نقش بسیار مهمی در استایل آقایان محسوب می شود زیرا هیچ تیپی بدون اکسسوری کامل نیست و اکسسوری یکی از باید های استایل هر مرد خوشتیپی می باشد.


آشنایی با انواع اکسسوری ها


کیف پول: کیف پول ها جز مهم ترین اکسسوری ها به حساب می آیند به همین دلیل باید از جنس و کیفیت خوبی برخوردار باشد همچنین تا حتی‌الامکان سعی کنید رنگ کیف پول را با کفش و کمربند ست کنید.


ساعت: ساعت ها جز آن دسته وسایلی است که با هر تیپ و سلیقه ای سازگاری دارد و باعث منظم شدن استایل شما می شود برای جلوگیری از هزینه های اضافی می توانید از ساعت های با بند چرمی استفاده کنید چون هم میتوان با استایل رسمی هم اسپورت ست شوند.


کراوات: کاربرد کراواتها در استایل های رسمی می باشد، سعی کنید رنگ کراوات خود را بالعکس پیراهن انتخاب کنید مثلاً اگر رنگ پیراهن روشن است کراوات تیره باشد.


دکمه سرآستین: توجه به اکسسوری ها هر چند کوچک باعث جذاب تر شدن استایل می شود، یکی از کوچکترین اکسسوری در استایل آقایان دکمه سر آستین ها می باشد که تأثیر زیادی بر شیک بودن ظاهر آقایان دارد از کاربرد اصلی دکمه سرآستین در استایل رسمی به کار می رود.


کمربند: استفاده از کمربند برای هر تیپ و استایلی الزامی می باشد سعی کنید همیشه از کمربند های با بافت چرمی و سگک های فلزی طرح ساده انتخاب کنید.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده