مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» خوشتیپی به سبک رایان گاسلینگ

رایان گاسلینگ بازیگر و موزیسین کانادایی است که در سال 1980 متولد شد و از 20 سالگی به دنیای هنر قدم نهاد. استایل رایان گاسلینگ مورد توجه بسیاری از استایلیست ها قرار گرفته است و بسیاری از فعالان دنیای مد و فشن استایل او را مورد بررسی قرار می دهند. یکی از مواردی که باعث توجه طرفداران رایان به تیپ او شده است؛ فعالیت رایان در دنیای مد و فشن نیز است. رایان گاسلینگ یکی از خوش پوش ترین های سینمای هالیوود به حساب می آید و مردان بسیاری در پوشیدن لباس از رایان الگو می گیرند. ساده پوشی، مرتب و منظم بودن، استفاده از آیتم های کلاسیک، استایل خاص مردانه، توجه به رنگ و استفاده از اکسسوری های جذاب باعث شده است تا رایان گاسلینگ در لیست خوشتیپ ترین بازیگران سینمای جهان قرار بگیرد. در ادامه مطلب به استایل رایان بیشتر پرداخته می شود.


پیراهن

زمانی که صحبت از پیراهن می‌شود، رایان پیراهن هاي سفید رابه پیراهن هاي رنگی ترجیح میدهد. فرقی نمی‌کند که او پیراهن اش رابا چه لباس دیگری به تن کند، می‌خواهد شلوار جین باشد یا حتی کت و شلواری رسمی، در هر شرایطی پیراهن سفید انتخاب اوست. در واقع او با انتخاب پیراهن سفید، جا را برای پوشیدن لباسهای رنگی دیگر باز می‌گذارد.


رنگ های مورد علاقه رایان گاسلینگ

در بررسی استایل های رایان گاسلینگ متوجه می شویم که او بیشتر به رنگ های سفید، طوسی، مشکی، آبی و سورمه ای بیشتر علاقه دارد. رنگ قهوه ای روشن و قرمز در درجه های بعدی قرار دارد. با این حال گاسلینگ در پوشیدن رنگ های غیر رسمی و شاد نیز جرات خود را نشان داده است. به عنوان مثال در جشنواره فیلم کن 2011 رایان کت و شلوار قرمز با پیراهن ساده سفید به تن کرد. پاپیون مشکی، یقه کت مشکی و کفش مشکی باعث جذاب تر شدن استایل او شد. این رنگ که به ظاهر رسمی به نظر نمی رسد اما در این استایل در عین رسمی بودن شیک نیز ظاهر شد. یا مثلا در جایزه انجمن منتقدان پخش کننده فیلم 2011 او با کتی بنفش رنگ در مراسم حاضر شد. شلوار مشکی، کفش مشکی، پاپیون مشکی به همراه پیراهن ساده سفید و کت بنفش مخمل باعث ایجاد استایلی مجلل شده بود.

علاوه بر رنگ های شاد رایان گاسلینگ جرات بالایی نیز در پوشیدن لباس هایی با جنس و طرح خاص نیز دارد. مثلا کت و شلوارهای مخمل، یا کت و شلوارهای چهار خانه جزو انتخاب های رایان است. رایان با این استایل ها ثابت کرده است که می توان با سنت شکنی در انتخاب رنگ، طرح و جنس جذابیت مردانه را همچنان حفظ کرد.

کت و شلوار بدون کراوات

یکی از استایل های رسمی مورد علاقه رایان، کت و شلوار سفید مشکی بدون کراوات است. اگر به استایل آقایان دفت کرده باشید، اکثرا به همراه کت و شلوار مشکی و پیراهن سفید، کراوات می گذارند، اما رایان ثابت کرد که این استایل نیز جذابیت های خاص خودش را دارد.


ژاکت بافتنی

رایان یکی از ستاره هایی ست که از پوشیدن لباس هایی با رنگ های بولد هراسی ندارد. یکی دیگر از مدل لباس هایی که او در پاییز و زمستان زیاد می پوشد، ژاکت های بافتنی ست. او معمولا این ژاکت ها را به همراه پیراهنی زیرشان ست می کند. او با انتخاب ژاکتی طرحدار و رنگی، تمام توجهات را به سمت خود جلب می کند. ما این استایل را برای موقعیت های رسمی و کژوال به شما پیشنهاد می دهیم.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده