بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» راهنمای خرید از بانه

راهنمای خرید از بانه

همه ما دوست داریم بهترین لوازم خانگی را با کیفیت بالا و با قیمت مناسب خریداری کنیم. برای اینکه خرید موفقی داشته باشیم عوامل زیادی تاثیر می گذارند. یکی از این عوامل خرید از مراکز معتبر و ایده آل می باشد. یکی از مراکز مهم که در زمینه تامین لوازم خانگی و سایر محصولات فعالیت می کند بانه است. این شهر موقعیت مرزی بسیار ایده آلی دارد و جزو بازار های محبوب و معتبر برای خرید لوازم خانگی می باشد. کالا های خارجی و با کیفیت از طریق مرز عراق وارد کشور می شوند به همین دلیل قیمت های این محصولات پایین تر از مراکز فروش دیگر است. شاید شما تنها اسم بانه را شنیده باشید و یا از محصولات آن استفاده کرده باشید. اما مهم تر از آن اعتبار مرکز خرید بانه است که توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند. در ادامه می خواهیم بررسی کنیم که مزایای خرید لوازم خانگی از بانه چیست و چرا این مرکز خرید محبوبیت زیادی برای مردم دارد.


مزیت های خرید لوازم خانگی از بانه

همان طور که در بالا اشاره کردیم بانه جزو مراکز معتبر و محبوب خرید و فروش لوازم خانگی در کشور می باشد. با توجه به شرایط ایده آلی که در این مرکز خرید در اختیار شما قرار می گیرد می توانید لوازم خانگی مورد نظر خود را از بانه خریداری کنید. به طور کلی مزایای خرید لوازم خانگی از بانه عبارت اند از:

•      تنوع محصولات در بانه

•      قیمت مناسب محصولات در بانه

•      موجود بودن انواع لوازم خانگی در این مرکز

•      امکان خرید حضوری و غیر حضوری محصولات

•      در همه روز های سال می توان از بانه خرید کرد


دلیل ارزانی اجناس در شهر بانه چیست ؟

بانه چند سال است که مقصد مسافرانی است که برای خرید اجناس و کالای ارزان وارد بانه می شوند. اجناس شهر بانه کالاهای وارداتی از شهر های اروپایی مانند لهستان و ژاپن، کره جنوبی، مالزی، ایتالیا، چین و ترکیه و فرانسه و تایلند و مجارستان و اندونزی و… است. این کالاها شامل لوازم صوتی و تصویری، موبایل و دوربین، لوازم آرایش و بهداشتی، کیف و کفش و پوشاک در مدلها و مارکهای متنوع می باشند.

همین موضوع باعث می شود،که کالاهای شهر بانه نصف قیمت شهرهای دیگر به فروش برسد، و این اختلاف قیمت فاحش از نحوه ی ورود اجناس ناشی می شود. و به اصل و بدل بودن کالاها ربطی ندارد.

نحوه ی ورود اجناس به شهر بانه کاملا متفاوت است و برای اجناس خارجی به این شهر حق گمرک پرداخت نمی گردد و دلیل ارزانی اجناس در این شهر نپرداختن حق گمرک و انصاف بعضی از فروشنده ها است که سود کمی دریافت می کنند.

( خرید از شهر بانه ) این مطلب واقعا اغراق نشده عرض می کنم حتی خودتان می توانید مقایسه شهر های تجاری را انجام بدید قیمت های بانه از شهر جوانرود و شهر گناوه یا همون بندر گناوه و شهر استارا و شهر جلفا و شهر های دیگری مانند بندر گچین و بندر دیلم یندر چابهار و مریوان و درگهان ارزانتر است و در ایران همه این به وضوح لمس کرده اند.


تفاوت قیمتها در شهر بانه در مقایسه با دیگر شهرها ( خرید از شهر بانه )

اجناسی که اختلاف قیمت زیادی دارند شامل لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه مانند یخچال و لباسشویی و ظرفشویی و هود و اجاق گاز و لوازم کوهنوردی و لوازم و ابزار الات صنعتی پوشاک و پتو و وسایل اتاق خواب، لوازم آرایشی و ارایشگری و زیبایی، و پوشاک و موبایل و تلفن ثابت و لوازم صنعتی و دوربین عکاسی و فیلمبرداری و کولر گازی و تلویزیون ال ای دی و سه بعدی و مانیتور کامپیوتر و تبلت و لپ تاب و سینمای خانگی و اسباب بازی و تجهیزات ماشین و دی وی دی و موقعیت یاب جی پی اس و آیفون دیواری و رم ریدر و انواع فلش یو اس بی و اسمارت واتچ یا اسمارت واچ یا فکس و پرینتر و چاپگر و مودم ها و لوازم جانبی کامپیوتر و انواع چادر های مسافرتی و لوازم گردشگری و کونوردی و یخچال فریزر و ساید بای ساید و یخچال ماشین و ابسرد کن و پکیج و رادیاتور های گرمایشی و بخاری و منوپاد و لوازم گیم و بازی و …. است. 

 

سوالی که ممکن است ذهن شما را درگیر کند این است؛ که اختلاف قیمت اجناس در شهر بانه با شهرهای دیگر چقدر است؛ و آیا هزینه ی ناشی از سفر این تفاوت قیمت را خنثی می کند یا نه؟

 

این اختلاف قیمت بسته به محصول و میزان خرید شما متغیر است. اما آنقدر چشمگیر است که مردم را در هر کجای کشور که باشند به سوی خود فرا بخواند یا تشویق به خرید کند. البته به ضمانت اصل بودن کالا، مثلا پشت یک تلویزیون نوشته ساخت کره. اما همین در ایران ساخت کره نیست و مونتاژ است.

 

کولرهای گازی نیز بسیار پرفروش و پرطرفدار هستند، و اختلاف قیمتی در حدود هفتصد هزار تا یک میلیون به بالا دارند که 40 تا 50 درصد بعضا ارزانتر هستند و این اختلاف را باید مثل بالا خودتان محاسبه کنید. کلیه ی اجناس و لوازم برقی و خانگی دیگر نیز به همین میزان دارای تفاوت قیمت هستند. پوشاک و لوازم آرایشی و بهداشتی نیز در شهربانه رونقی دارند؛ و حتما به دلیل اختلاف قیمت زیاد با سایر مکان های تجاری متمایز است. مثلا شما نمی توانید آن را با کیش یا قشم یا چالوس و آستارا مقایسه کنید چونه همه این مکان ها و شهر ها قیمت هایشان خیلی بالاتر از بانه است.

شاید باور کردنی نباشد بعضی مواقع هست که قیمت کالایی در بانه از دبی ارزانتر است.


آیا کالاها و لوازم خانگی بانه قاچاق است؟

این هم یکی از دلایلی است که بسیاری از کاربران درباره دلیل ارزان بودن کالاها در این شهر بیان می دارند. پس اگر به دنبال پاسخ سوال جهیزیه از بانه بخریم یا نه؟ هستید، این مهم را نیز باید بررسی کنید. درباره قاچاق بودن اجناس نیز می تواند چند نکته مهم را به شرح زیر بررسی کرد:

•      قاچاق بودن اجناس هم مانند تقلبی بودن تنها مربوط به شهر بانه نیست.

شهرهای مرزی زیادی مانند انزلی، جوانرود، مریوان، شهرهای مرزی کردستان و ایلام، چابهار در جنوب، مرز خراسان با پاکستان و افغانستان، شهرهای استان گلستان و ده ها شهر دیگر هم دقیقا با شرایط شهر بانه مناطق آزاد تجاری محسوب می شوند و احتمال ورود جنس قاچاق به آنها با بانه شرایط یکسانی دارد. از این گذشته شما تصور کنید که فردی جنس قاچاقی را وارد کشور کرده باشد. مسلما فروش این جنس با قیمت بالاتر و بهتر در شهرهایی مانند تهران باید ساده تر باشد تا در بانه.

البته با همه این دلایل باز هم نمی توان وجود جنس قاچاق در شهر بانه را کتمان نمود. بله در این شهر نیز مانند هر شهر دیگری این چنین اجناسی وجود دارد. اما مسلما نیروهای مبارزه با قاچاق دائما در حال رصد این چنین مواردی می باشند.

 

خرید اینترنتی جهیزیه از بانه

یکی دیگر از ابهاماتی که درباره لوازم خانگی از بانه بخریم یا نه؟ وجود دارد، مربوط به خرید اینترنتی این اجناس می باشد. خرید اینترنتی در ایران عمر خیلی طولانی ندارد. هنوز یک دهه نیز از به روی کار آمدن بهترین و بزرگترین سایت های فروش اینترنتی در ایران نگذشته است. از این رو هنوز هم جامعه ایران نیاز به اعتماد سازی بیشتری برای ورود به این فروشگاه ها و انجام خرید اینترنتی دارد. خرید بدون دیدن اجناس از نزدیک و مهم تر از آن پرداخت هزینه و قیمت لوازم چند روز قبل از اینکه به دست شما برسد، خود دارای هیجانات و ریسک مشخصی دارد. حال تصور کنید که قرار باشد این خرید از را از کیلومترها دور و از بانه انجام دهید.


برای خرید اینترنتی جهیزیه از بانه بایستی به چند نکته مهم اشاره کنیم که کاربرانی که به دنبال رسیدن به پاسخی منطقی برای سوال جهیزیه از بانه بخریم یا نه؟ هستند بتوانند از این روند برای بالا بردن اطمینان استفاده کنند:


خرید اینترنتی لوازم خانگی از بانه را با خرید اینترنتی از یک سایت اینترنتی اشتباه نگیرید.

خرید اینترنتی لوازم خانگی از بانه را با خرید اینترنتی از یک سایت اینترنتی اشتباه نگیرید چرا که:


·      بسیاری از سایت های اینترنتی هستند که تنها تبلیغات آنها خرید جهیزیه از بانه است.

·      در واقع مرکز و دفتر این سایت ها در تهران، تبریز و شهر های دیگر قرار و خرید از آنها به معنای خرید از بانه نیست.

·      این محصولات معمولا یا با قیمت های معمول به دست شما می رسد

·      و یا تفاوت قیمتی چندان زیادی ندارد که ارزش این ریسک را برای کاربر نخواهد داشت.


خرید از بانه در فروشگاه بنان شاپ

تمامی کالاهای لوازم خانگی مورد نیاز هر منزلی در برندهای محبوب دنیا شامل سامسونگ، الجی، بوش، فیلیپس، سونی، شیائومی، مایر، اوولی، مدیا و ... در فروشگاه اینترنتی بنان شاپ قرار داده شده است. فروشگاه ما مرجعی معتبر از کالا های متنوع صوتی تصویری شامل تلویزیون، دی وی دی، سینما خانگی و ساندبار است که از ملزومات اتاق نشیمن هر منزلی می باشد. همچنین انواع لوازم مربوط به نظافت و اتو کشی شامل ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و اتو بخار در برندهای متنواع با بهترین کیفیت را دارا می باشد. در بنان شاپ می توانید لوازم و تجهیزات آشپزخانه مثل آبمیوه گیری، چرخ گوشت، خردکن و غذاساز را با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید. بسیار جای افتخار است که توانسته با استخدام متخصصینی در جهت ارائه مشاوره ی انتخاب محصول و همچنین اورجینال بودن محصول به مخاطبین خود مشاوره های درست و تخصصی را ارائه نماید.


فروشگاه اینترنتی بنان شاپ علاوه بر گارانتی اورجینال بودن محصول برای راحتی عملکرد خریداران پروسه ی خریدی بسیار آسان را طراحی کرده است و امکان خرید از بانه را به دو صورت خرید از سایت یا خرید تلفنی فراهم آورده است. درچشم انداز نه چندان دور فروشگاه اینترنتی بنان شاپ امیدواریم با توکل به خداوند منان و مطمئن به اعتماد شما خریداران بزرگوار، بنان شاپ در رسته های دیگرِ نیازمندیهای خانوار گام برداریم. همچنین امکان خرید از بانه تحویل در تهران و دیگر شهرستان های ایران نیز به آسانی مقدور شده و پس از خرید لوازم خانگی، اصل کالا برای شما عزیزان ارسال خواهد شد.




فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده