مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» نحوه هواگیری کردن دستگاه اسپرسوساز در منزل

نحوه هواگیری کردن دستگاه اسپرسوساز در منزل

برای اینکه هر بار از نوشیدنی های خود لذت ببرید و طعم قهوه هر روز برایتان خوشایند و دلچسب باشد. باید نحوه هواگیری کردن دستگاه اسپرسوساز را به خوبی بدانید و به موقع آن را انجام بدهید. با توجه به اینکه این نوع نوشیدنی محبوبیت زیادی در میان افراد مختلف پیدا کرده است، داشتن این دستگاه نیز علاوه بر کافی شاپ ها، در اکثر خانه ها نیز به چشم می خورد. بهتر است مقاله ما را دنبال کنید تا در صورت نیاز دستگاه اسپرسوساز به هواگیری کردن، به خوبی از عهده این کار بربیایید.

 

نحوه هواگیری کردن دستگاه اسپرسوساز در منزل

توجه کنید در صورتی که یکی از قطعات دستگاه به درستی عمل نکند و یا نحوه استفاده کردن از دستگاه اشتباه باشد، اسپرسوساز قادر به عملکرد و کارایی بالایی نخواهد بود. پس برای اینکه این دستگاه کاربردی پاسخگوی خوبی برای نیاز شما باشد، شما باید اولاً از این دستگاه به درستی استفاده کنید و ثانیاً هواگیری کردن آن را فراموش نکنید.

 به طور معمول برندهای مختلف دستگاه اسپرسوساز مانند برند سنکور، برنددلمونتی، برند دلونگی، برند نوا، برند بیزرا و ... یک مکانیسم عمل برای هواگیری کردن دارند. چرا که قطعات ساخته شده و نحوه عملکرد هر یک مشابه است. از این جهت لازم است تا برای هواگیری کردن اسپرسوسازها روش های زیر را به انجام برسانید.

1.    ابتدا مخرن آب اسپرسوساز را از آب پر کنید.

2.    سپس اندازه آب درون مخزن را تا میزان مشخص شده بر روی آن قرار بدهید.

3.    دقت نمایید، در صورتی که مخزن دستگاه آب کافی نداشته باشد، هواگیری انجام نخواهد شد.

4.    حالا کلید پاور دستگاه را استارت نمایید و بدون بستن پورتا فیلتر از بسته بودن نازل بخار اطمینان حاصل کنید.

5.    با فشار دادن دکمه عصاره گیری و چند دقیقه منتظر ماندن، چنان چه از قسمت هدگروپ دستگاه آبی خارج نشود، کلید نازل بخار را برای یک لحظه باز کنید و دوباره ببندید. سپس دکمه عصاره گیری را مجدد بزنید، به این ترتیب است که هواگیری دستگاه اسپرسوساز تکمیل می شود.

روش هواگیری اسپرسوساز

همان طور که ذکر شد یک اسپرسوساز از قطعات مختلفی تشکیل شده است که از عملکرد درست همه آنهادر کنار هم، اسپرسوی گوارا و دلچسب تهیه می شود. چنانچه برخی از این قطعات به طور صحیح عمل نکنند و یا کاربر از دستگاه به درستی استفاده نکند و اصول و استاندارد های لازم را در استفاده از اسپرسوساز رعایت ننماید، دستگاه عملکرد و کارایی مناسبی نخواهد داشت.

هواگیری دستگاه اسپرسوساز زمانی لازم است انجام شود که این دستگاه برای اولین بار مورد استفاده قرار می گیرد یا بعد از مدت زمان طولانی تصمیم به استفاده مجدد از آن کرده اید، باید قبل از انجام هر اقدامی، به هواگیری دستگاه اسپرسوساز بپردازید، چرا که با خالی شدن آب در قسمت پمپ اسپرسوساز، هوا جای آب را در پمپ اشغال می کند و پمپ قادر به پمپاژ آب به سمت بالا نیست. برای انجام هواگیری اسپرسوساز باید در ابتدا قبل از هر چیز مخزن آب آن را تا بخش ماکزیمم از آب پر کنید و آن در جای خودش قرار دهید. چنانچه مخزن اسپرسوساز آب کافی نداشته باشد، هواگیری انجام نمی شود.

سپس کلید پاور دستگاه را استارت نمایید و بدون بستن پورتا فیلتر، باید در ابتدا از بسته بودن نازل بخار اطمینان یابید. بعد از آن دکمه عصاره گیری را فشار داده و چند دقیقه صبر کنید، چنانچه از قسمت هدگروپ دستگاه، آبی خارج نشود، کلید نازل بخار را برای یک لحظه باز نموده و دوباره می بندید. سپس دکمه عصاره گیری را مجدداً می زنید و به این ترتیب هواگیری دستگاه انجام می شود.



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده